Labels

Saturday 14 September 2013

Stres

 
 
 


Hy gee die vermoeiendes krag, Hy versterk die wat nie meer kan nie. (Jesja 40:29)
 
 
Stres is 'n ekstra eis wat aan jou liggaam gestel word, byvoorbeeld in 'n gevaarlike of spannende situasie.  Dit lei mense tot verskillende reaksies: of mense veg daarteen, of hulle wil wegvlug van die situasie.
 
Hoe kan ek vrede vind in die hart van hierdie orkaan? Ek moet verantwoordelikheid aanvaar vir my eie lewe deur myself te ontdek.  Vanaf hierdie vertrekpuntmoet ek my lewe beplan en my doelwitte bepaal.  Ek moet die blokkasies identifiseer wat groei belemmer en stres vermeerder.  Gun jouself innerlike genesing deur jouself te vergewe soos God jou vergewe.
 
Leer ontspan in 'n toevlugsoord vir die gees:  veredelende vriendskappe,sport poësie,musiek,kuns,die natuurskoon.  Werk onafgebroke aan jou verhouding met die lewende Christus.  Hy gee die genade om stress te hanteer.
 
Troue God en Hemelse Vader, Here vandag kom lê ek almal wat belas is met stres by U voete neer, Help U hulle om al hul bekommernisse by te kom neerlê, Amen

No comments:

Post a Comment