Labels

Thursday 5 September 2013

Pappa ek Mis jou so baie

Somtyds voel ek so alleen en ek is seker my moeder en sussies voel ook so.  My dierbare pappa het op 22 Desember 2009 sommer skielik heengegaan, net so in sy slaap. 


Pappa was so maand en half voor dit gediagnoseer met Guillain-Barre syndrome en ongelukkig het dit sy longe eerste aangetas. Met sy verjaarsdag in November was hy nog in die hoësorg eenheid en hulle het vir hom partytjie gehou. Ek sal dit nooit vergeet nie.  Ons het letterlik soos ‘n familie uitgekamp voor die hoësorg eenheid deure by Westville Hospitaal.  Soveel vriende, soveel oproepe van mense wat omgee. Min het ons geweet hoe lank hy nog met ons gaan wees.


Ma pa was so 'n liefdevolle mensie.  Het nooit enige iemand skade aan gedoen nie.  Hy het altyd vrede probeer hou as daar ‘n bakleiery was.  Hy het hard gewerk vir sy familie.  As ons iets sou vra het hy nooit geweier en gese nee nie. Hy het my ma aanbid, as daar nou ‘n voorbeeld was van twee mense wat mekaar liewer as lief kon hê, dan was dit hulle twee.

Mamma en Pappa
Die oggend toe die telefoon 5 uur lui en mamma se pappa is nou net weg het ek eers net gesit en staar na die instrument asof dit vir my jok.  Daarna het die trane gekom want ek het besef ek gaan daai “Idol” van my nooit weer sien.  Ons het dadelik gepak en in die kar geklim en al die pad van die Kaap af gery Durban toe.  

Wat deur jou gedagtes gaan sal net jy verstaan.  Hoe kan die Here dan die een persoon wat jy so liefhet sommer net wegvat.  Ek weet my pa was ‘n kind van die Here en ek weet vandag dat hy op ons neerkyk van daarbo en ek weet hy hou sy hand van bewaring oor ons.

Ons moet onthou dat die Here leën ons net vir die aarde en kom haal sy kosbare besittings.  Dit maak nie saak hoe oud of hoe jonk jy is nie.  Vandag het ek vrede in my hart telkens ek het nog altyd van na sy dood vrede gehad.  Ek weet Hy sit vandag by Jesus se voete, geen meer pyn, geen meer lyding nie.
Pa en sy 3 dogters op wie hy baie trots was


Sy roudiens was die 24ste Desember op Oukersdag.  Hoe hou jy Kersfees as jy weet jou vader is dan nou net weg.  Ons het daai dag as gesin saam deur gebring al was dit hartseer maar ons het gejubbel en gejuig want ons weet mos pappa is nou by Jesus en hy het ‘n goeie lewe gehad. Hy sou nie wou hê dat ons daar moet sit treur oor hom nie. 


Pappa ek sal altyd lief wees vir jou dit maak nie saak hoeveel jare verby gaan nie.  Jy was my Alfa my Omega die een wat my groot gemaak het en vir wie ek soveel respek gehad het.  

Pa het my soveel van die lewe geleer om niks as van selfsprekend te aanvaar nie maar om te werk vir dit wat jy het. Pa vir jou het ek so lief net pa sal dit weet.

No comments:

Post a Comment