Labels

Sunday 8 September 2013

Bekommernis

"Wie van julle kan deur hom te bekommer sy lewe met een enkele uur verleng" Matteus 6:27


Hoe dreigend omstandighede ook mag wees, dit is noodsaaklik dat jy nie sal toelaat dat enige iets of eneige iemand God se sentrale plek in jou lewe inneem nie.  Met Hom as die middelpunt sal jy jou ewewig te alle tye kan handhaaf. 

Wanneer jou hele wese in besit geneem word deur eerbied en liefde vir God, maak jy die wonderlike ontdekking dat vrees nie meer jou denke oorheers nie.  Onsekerheid word vervang deur vertroue.  Die onheilspellende wolke is dalk nog teenwoordig, maar jy sal altyd die silwer rantjie raaksien wat die wolke omsoom en jy sal onwrikbaar weet dat agter elke wolk 'n liefdevolle Vader is wat alles vir jou ten goede laat meewerk.


Hemelse Vader, dankie dat ek weet dat ek my bekommernisse by U kan kom neerle lê en nie daaroor hoef te bekommer nie.  Dankie Here dat ek weet U my so lief het en dat ek U kind is.  Dankie dat ons vriendelike woorde aan ander kan gee om hulle op te vrolik.  Dankie ook dat ons weet alles sal ten goede uitwerk.  Amen

No comments:

Post a Comment