Labels

Saturday 7 September 2013

Here ek wil U liefhê met my hele hart

Hemelse Vader, ek wil U graag liefhê met my hele hart, omdat U my van harte liefhet.



Ek weet dat U my hart deur en deur ken; en dat ek niks vir U kan wegsteek nie.  Vergewe my dat my hart van geboorte af so bedrieglik is; dat ek so sukkel om dit op die regte koers te hou.  Bring rus in my rustelose hart en leer my om op U te wag en U volkome te vetrou.  Help my om my hart en my skat op dieselfde plek te hou.  Dankie vir U woorde wat ek in my hart kan bêre; U woorde wat vir my wys wat reg is en wat verkeerd is. Ek loof U vir U belofte dat u my harde kliphart met 'n nuwe, sagte hart sal vervang, sodat ek U gebooie sal gehoorsaam.  Gee asseblief vir my 'n rein hart, Here, 'n hart wat op U gefokus is.  Leer my om my woorde oordeelkundig te gebruik en sny al die lelike dinge uit my lewe weg wat nog deel vorm van my sondige geaardheid.  Here Jesus, ek wil nou met my hart glo en met my tong bely dat U die Here is. 
Vul my hart met die nodige eerbied vir U.  Van nou af wil ek my dankoffer vir U uit my hart gee; ek wil my werk so doen dat my hart daarin sal wees.  Ek wil ook graag dieselde gesindheid wat daar in U was, in my eie hart hê.  Maak dit vir my moontlik Heer. Amen

No comments:

Post a Comment