Labels

Wednesday 4 September 2013

My Pêrel Ma



My mamma het altyd ‘n glimlag op haar gesig! Liefde in oorvloed om uit te deel vir die wat sukkel.Sy vertroos ook altyd almal wat hartseer is.  Gister is die huishulp se sussie dood en net daar en dan kom sit sy by mamma op die bed vir vertroosting. Ma gee haar so vet boere drukkie en doen eers ‘n gebed vir haar.  

Selfs al het sy dit nie breed nie gee en deel sy met almal, meer nog haar liefde deel sy uit aan almal wat dit soek. Haar arms neem alle bekommernisse en pyn uit jou lyf as sy dit om jou vou. Sy sorg vir ons almal emosioneel en as ons bekommernisse het. Selfs al val sy en beseer haar arm ernstig sal sy net stil bly en voortgaan om ander te help en by te staan. Sy is die rots met die sagte hart. Almal kom eerste behalwe sy.  

Dankie Mamma vir die voorbeeld wat my gemaak wat ek vandag is.  Niks is ooit moeite vir ma en word met liefde uitgevoer. Ek lief jou ongelooflik baie my Pêrel Ma.
Ai hoe verlang ek nou as kind het ek altyd die liedjie uit volle bors gesing.



AS HY WEER KOM, AS HY WEER KOM,
KOM HAAL HY SY PêRELS,
AL SY PêRELS, FRAAIE PêRELS
VIR JESUS SE KROON.

KOOR:
JA, DIE KINDERGESIGGIES,
SOOS DIE STERRE SE LIGGIES,
IS DIE HEMELSE PêRELS
VIR JESUS SE KROON.





VIR DIE HEMEL, VIR DIE HEMEL
SAL HY HUL VERSAMEL,
AL DIE SKONES, AL DIE WITTES
VIR JESUS SE KROON.

AL DIE KINDERS, AL DIE KINDERS,
VOL LIEFDE VIR JESUS,
IS DIE PêRELS, KOSB'RE PêRELS
VIR JESUS SE KROON.
 




No comments:

Post a Comment