Labels

Monday 14 October 2013

Ouma Kate is nou by ons Heer

Die Liewe Here het ons Ouma Kate kom haal omdat Hy ‘n opening vir ‘n liefdevolle Engel in die Hemel gehad het.  Nou het Ouma Kate ‘n ereplek tuis in my Vader se huis en sy sal in die huis van die Here bly tot in lengte van dae (vir altyd en altyd in die Paradys) Met diep hartseer, maar met groot dankbaarheid dat ons haar mooi lewe kon deel.  Elkeen van ons sal haar onthou vir daardie mooi spore wat sy deur ons lewens getrap het. Ouma Kate jy was nie net ‘n goeie mens met ‘n hart vol van liefde nie maar ook ‘n kind van God. Ek het altyd opgekyk na jou as my ouma ook al is jy my vriendin se ouma . Ek was net so bitter lief vir jou.

Sy was die dapperste mens wat ek geken het.  Met geloof het sy ons getroos-  “alles sal regkom” – so het sy haar seer gedra.  Met waardigheid het sy die mees onwaardigste situasies hanteer.  Sy was sterk en dapper.

Charmaine, julle was haar inspirasie– haar krag - haar rede met onwrikbare geloof dat alles sal uitwerk. Sy was die rugraat wat haar familie regop gehou het, die gom wat die familie saamgesnoer en gebind het. 

Ouma Kate jou plekkie is leeg hier by ons maar mag jy nou in vrede rus by ons Here Jesus, daar waar jy geen meer pyn het nie. 

 



No comments:

Post a Comment