Labels

Sunday 8 September 2013

My aand gebed vir vir jou


Onse Heilige Vader in die hemel hoog, vanaand kom ek op my kniee en wil U prys dat U inbeheer is. Vanaand vier ek U seën in my lewe! Dankie vir die wonderlike familie en vriende waarmee U my elke dag seën. Dankie vir ons gesondheid wat ons elke dag kan geniet. Dankie vir ‘n omgee en waardeur mekaar familie en vriendekring.  In Lukas 12:7 sê U “Selfs die hare op ons koppe is getel. Moenie bang wees nie!”

Vader, maak ons vanaand rustig dat ons U stem kan hoor en nie die mense se praatjies oor ander mense nie. U sê in U woord (Jakobus 3:8) “maar geen mens kan die tong tem nie.” Help ons om neerhalende mense te vermy en kleinlikheid te bestry! Ons het almal die deurdringende pyn van ander se venynige woorde al beleef. Laat ons nie sal toelaat dat ander mense se beperkte sienswyse van wie ons is, ons menswees sal definieer nie. U woord sê in (1 Petrus 2:1) “Hou dan op met elke vorm van kwaad, met alle bedrog, huigelary, jaloesie en kwaadpratery.” Here leer ons dat vrede werd is om gekoop te word, sit ‘n wag voor ons monde! In Jakobus 2:20 sê U “Geloof sonder dade is nutteloos....” Maak ons geduldig met ander dat ons nie sal kwaad word nie. Leer ons om twee keer te luister en dan nog te sê, vertel my meer voor ons eenkeer praat. In (Jakobus 1:19) sê U self vir ons: “Elke mens moet maar te gewillig wees om te luister, nie te gou praat nie en nie te gou kwaad word nie.” Leer ons dat stilte die grootste kunsvorm is van gesprekvoering. Help ons om nie kwaad met kwaad te vergeld nie soos U woord sê in
(1 Tes. 5:15) en dat daar tye is wanneer stilte die hardste praat! Help ons, wanneer hierdie seermaakwoorde ons harte deurdring, dat ons sal vryspreek en vergewe want, so maak U ons vry en gee ons die vrede wat sielerus bring.

 Here help ons om elke dag U volle wapenrusting aan te trek. Die waarheid as gordel, U vryspraak as borsharnas, skoene aan ons voete om U evangelie van vrede te verkondig. En om ons skild op te neem want, met die skild in ons hand kan ons elke dag die bose se brandpyle afweer! Laat ons elke dag sal onthou, dat daar staan geskrywe in (Efesiërs 6:12) ons stryd is nie teen vlees en bloed nie, maar teen die bose geeste in die lug.

Here, ek vra hierdie in die Naam van die Vader, Die Seun en die Heilige Gees dat ons in vrede met mekaar sal lewe. Dat ons mekaar sal seën en nie sal vervloek nie! Amen.

No comments:

Post a Comment