Labels

Tuesday 10 September 2013

Nederigheid en Hoogmoed

Wie homself gering ag soos hierdie kindjie, hy is die belangrikste in die kongkryk van die hemel (Matt 18:4)

Ons liefde vir God word gemeet aan ons daaglikse omgang met ander mense en die liefde wat daardeur uitgestraal word.  Dieselfde geld vir ons nederigheid voor die Here.  Tog is nederigheid teenoor ander die enigste bewys dat ons nederigheid voor God opreg is.  Die enigste bewys dat nederigheid werklik deel is van ons natuur sal wees as ons, soos Christus, leef sonder om agting en aansien te verwag.  Wanneer nederigheid in God se teenwoordigheid nie net 'n houding is wat ons aanneem terwyl ons aan Hom dink of tot Hom bid nie, sal dit gestalte vind in ons optrede teenoor ons naaste.

Die enigste opregte nederigheid is net die wat ons saam met ons dra en in ons elkedagse lewe uitleef.

Troue Here van my lewe, God by wie ek vrede vind.  Here dankie dat ek neederig voor U kan buig vanaand.   Here dankie dat ek ook my naaste kan liefhê. Ons dank U Hemelse Vader dat ons weet dat as ons in nederigheid leef, en U dien kry ons  eer en lewe.  Amen.

No comments:

Post a Comment