Labels

Thursday 9 January 2014

My Mostersaadjie Geloof

Om in God en Sy beloftes te glo beteken nie dat God alles sal laat gebeur soos ons dinge wil hê nie.  God se beloftes moedig ons aan om steeds in Hom te bly glo, nie net in goeie tye nie maar ook wanneer dinge vir ons verkeerd loop.  Om absoluut in God te bly glo beteken dat jy in stormtye die besluite aan Hom oorlaat en Hom sal vertrou vir die antwoord, al verskil dit hemelsbreed van die antwoord wat jy graag wou hoor.  Vetrou God, al maak Hy nie die storm dadelik stil om jou nie.  Al wat jy nodig het om die storm te oorleef, is geloof so groot soos 'n mostertdsaaidjie, en God sal vir jou gee as jy Hom vra.

Here Jesus, vandag bid ek vir geloof, al is dit so groot soos 'n mostersaaidjie, ek vra dat U ook die storms om my sal stil maak.  Dankie dat ek weet ek my lewe op U kan bou en dat U myself sal vashou as rampre my voete onder my uitslaan, Amen

No comments:

Post a Comment