Labels

Monday 14 October 2013

Wees goedgesind tenoor mekaar

Wees goedgesind en hartlik teenoor mekaar, en vergewe mekaar soos God julle ook in Christus vergewe het. Efesiërs 4:32

Jesus sit hier uiteen presies hoe disippels behoort op te tree.  Hulle moet goed doen aan ander sonder om iets terug te verwag.  Dit is nie so maklik nie.  'n Mens doen baie makliker goeie dinge aan ander mense as jy weet dat hulle jou met gasvryheid of vrygewigheid gaan beloon, maar wat Jesus vra, is dat jy bereid sal wees om na ander mense uit te reik en in hulle behoeftes te voorsien sonder om te bepaal of hulle dit verdien.  Kortom:  Jy moet ander mense behandel soos jy graag behandel wil word (Luk 6:31).

Die rede hiervoor kry ons in Lukas 6:36 "Wees barmhartig soos julle Vader barmhartig is".  Dink hoe goed God vir jou is terwyl jy sy genade glad nie verdien nie.  Net so moet jy bereid wees om goed te doen aan ander wat dit ook nie verdien nie.  As jy dit kan reg kry, is jy gehoorsaam aan God se opdrag.  Dan sal jy werklik sy dissipel wees.

Dit gaan goed met die mens wat omsien na die swakke.  Die Here sal hom red op die dag van nood.  Psalm 41:2

God onse Vader, dankie Heer dat U my geleer het om goedgesind te wees teenoor ander mense.  Dankie dat ek mense kan vergewe wat my te nakom o Heer.  Help my ook om my mense so te behandel Here soos ek graag behandel wil word.  Dankie dat ek U kind is Heer.  Amen

No comments:

Post a Comment